loading...
نت مانی|کسب در آمد اینترنتی بدون تخصص و سرمایه
خوش اومدی!
اگه میخواهید از خونه روزانه حداقل 2 هزارتومان
با روزی فقط نیم ساعت پای اینترنت در بیارید
مطالب این وبلاگ رو به دقت بخونید
و در تمام سایت های معرفی شده ثبت نام کرده
و شروع به فعالیت کنید .


امتحان این سیستم ها هیچ خرجی برای شما ندارد.

یکماه امتحان کنید درآمد نداشتید ادامه ندید .

فقط باید کمی سعی و تلاش و پشتکار به خرج بدید.

مطمئن باشید شما پیروز میشید.هیچ شکی نداشته باشید.

با 1 ماه کار کردن از خونه اونم روزی نهایت 30 دقیقه فکر نکنم چیزی از شما کم کنه!!!

اگه سوالی داشتین یا به مشکلی برخوردین آی دیم رو ادد کنین :

hanmudokar@yahoo.com

 |   پیشنهاد ما به دوستانی که تازه کار هستند و دنبال درآمد بالایی هستند  |


اینو بدونید:


هیچ کاری غیر ممکن نیست!!!!

عضو شوید!جایزه بگیرید!

با عضویت در 4 سایت زیر  و فعالیت مداوم هرهفته در قرعه کشی کارت شارژ  هزارتومانی و هرماه در قرعه کشی کارت شارژ 2 هزارتومانی شرکت کنید!

هم درآمد کسب کنید.هم جایزه بگیرید.

کارت شارژ 2 هزارتومانی+1 هزار تومانی


باکس 24

حتما باید از طریق بنرهای بالا عضو شوید.در من از پشتیبانی خوب و استراتژی های مختلف کسب درآمد به صورت رایگان بهره مند خواهید شد.

پس از عضویت نام کاربری خودتون رو برای من ارسال کنید.

YAHOO ID:HANMUDOKAR

با روزانه نیم ساعت کار اینترنتی حداقل 5000 تومان درآمد داشته باشید + کارت شارژ هدیه بگیرید.

کارت شارژ 2 هزارتومانی هدیه بگیر!
پیشنهاد من!!
تئوباکساولین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی(توصیه شده و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

آسمان باکسجزو سایت های کلیکی مطمئن شرکت آسمان(حتما عضو بشید)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

باکس 24یکی از بهترین سایت های کلیکی با رتبه خوب و اسپانسر اختصاصی(توصیه شده و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

دایان شاپبهترین سیستم همکاری در فروش با محصولات متنوع و پورسانت بالا(فوق العاده خوب و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

میزبان مارکتسیستم همکاری در فروش مطمئن با قیمت های عالی و ارزان
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png


نام کاربری من:netmoney

توجه توجه:زیرمجموعه بودن هیچ ضرر و زیانی به شما نخواهد رساند و تمامی امکانات برای شما فعال خواهد بود.در ضمن به عنوان زیرمجموعه ی اجاره ای و مستقیم فروخته نخواهید شد و همچنین از پشتیبانی و آموزش های ما بهره مند میشوید.پس بهتون پیشنهاد میکنم قبل از اینکه به عنوان زیرمجموعه فروخته بشید خودتون از همین لینک زرمجموعه بشید و از تجربیات و آموزشهای رایگان بنده استفاده کنید.به هر حال هیچ اجباری در این کار نیست.


آی دی یاهوی من:hanmudokar

*********************************************************************************

تمام سایت های کلیکی و ptc که دراین وبلاگ معرفی می شوند از همه ی جهات بررسی شده و جزء معتبرترین وبهترین ودرواقع گلچین سایت های کلیکی دنیا هستند.سایتهای که کاملا مطمئن بوده وشفافیت کار آنها درهمه جا به اثبات رسیده. سایت هایی که پرداختی های عادلانه دارند. سایت های که درصد کمیسیون زیر مجموعه خوبی دارند. سایت هایی که ظاهر بسیارمناسب وامکانات خوبی دارند. ودرکل سایت هایی که پتانسیل درآمدزایی خوبی داشته واگر کمی وقت صرف کرده وتعداد خوبی هم زیر مجموعه جذب کنید می توانید به درآمدهای خوبی از انها برسید.



مانی بازدید : 117 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

مواد غذایی ارگانیک به آن دسته از غذاهای گیاهی و حیوانی اطلاق می شود که عاری از هر گونه مواد و ترکیبات شیمیایی هستند.
لغت ارگانیک به شیوه یا عملکرد کشاورزان هنگام پرورش، تولید و حتی فرآوری محصولاتی از جمله میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و حبوبات اشاره می کند. در عین حال لبنیات و حتی گوشت نیز که در رده محصولات دامی جای دارد، از این طبقه بندی خارج نیست. مواد غذایی ارگانیک اواخر سال های 90 میلادی وارد بازار غذای جهانی شد و از سال 87 نیز جای خود را در بازار محصولات غذایی ایران پیدا کرد. متاسفانه آفت‌کش‌ها و مواد‌‌ شیمیایی که به مواد غذایی زده می‌شود وارد بدن شده و اثرات مخربی روی سلامتی ما به جا می‌گذارند. برای همین امید است روز‌به‌روز گرایش بیشتری به مصرف این محصولات ایجاد شود. با وجود این که این محصولات غذایی گران‌تر هستند اما سلامتی هر کدام از ما بیشتر از این حرف‌ها ارزش دارد. در این مطلب چند دلیل خوب برای مصرف بیشتر این مواد غذایی اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید. 





محصولات ارگانیک: تفاوت در چیست؟
افزایش جمعیت و دغدغه‌ی تامین غذا برای همه باعث شده در همه‌ی کشورها برای جلوگیری از آفت‌زدگی و بیماری محصولات کشاورزی و دامی از کودهای شیمیایی، آنتی‌بیوتیک‌ها و غیره استفاده شود. متاسفانه به‌دلیل عدم آگاهی و دلایل متعدد دیگر در برخی موارد بیش از حد از این مواد شیمیایی استفاده می شود و در نتیجه محصولات غذایی به برخی از ترکیبات شیمیایی آلوده می شوند. جذب بیش از حد این مواد شیمیایی هم ممکن است به بروز مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات گوارشی، ابتلا به بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان، پارکینسون، بروز نقص‌های مادرزادی در نوزادان، افزایش سقط جنین و غیره منجر شود که کلا سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازد. در عوض دغدغه‌ی پیشگیری از این مشکلات و حفظ سلامت غذایی مردم، محققان را وا داشته است تا به  فکر تهیه محصولات غذایی طبیعی بیفتند. این محصولات غذایی طبیعی که عاری از هر گونه ترکیبات شیمیایی هستند و البته ارزش غذایی بالاتری هم دارند با عنوان محصولات غذایی ارگانیک شناخته می‌شوند. امروزه در تمام دنیا محصولات غذایی مانند انواع میوه‌ها و سبزیجات، حبوبات، غلات، گوشت گاو و گوسفند، گوشت مرغ و تخم‌مرغ، شیر، عسل و غیره به صورت ارگانیک تولید و مصرف می‌شود. در ایران محصولاتی از قبیل انار، آب انار، پسته‌ی وحشی، زعفران، انجیر، گلاب، عسل، چای، برنج، سیب، روغن زیتون و برخی از محصولات غذایی دیگر به صورت ارگانیک ارائه شده است.
محصولات غذایی ارگانیک: دوستدار طبیعت
یکی از نخستین و مهم‌ترین مزیت‌های محصولات غذایی ارگانیک این است که خدمت بزرگی به محیط‌‌ زیست می‌کنند. متاسفانه کودهای شیمیایی اثرات منفی روی طبیعت دارند. کشاورزان تولید کننده‌ی محصولات ارگانیک از کودهای شیمیایی استفاده نکرده و برای حاصل‌خیزی زمین‌شان از کودهای ترکیبی کمک می‌گیرند. همین کار هم باعث کاهش ضایعات می‌شود. 
محصولات غذایی ارگانیک مثل نوشیدنی آلوورا: مفید برای سلامتی
بر اساس نتایج یک پژوهش اروپایی، مواد غذایی ارگانیک حاوی ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری بیشتری هستند. این مواد مغذی در شیرهای ارگانیک به میزان 70 درصد بیشتر است. نتایج پژوهش‌ها همچنین نشان می‌دهد ترکیبات نامناسب و مضری مانند فلزات سنگین و باقیمانده‌های آفت‌کش‌ها در محصولات ارگانیکی به میزان کمتری وجود دارند. البته معنی این حرف این نیست که محصولات غذایی غیر ارگانیک به طور کامل مضر و آسیب‌رسان هستند و نباید مصرف شوند. در هر حال بدن ما به میوه و سبزیجات زیادی نیاز دارد و باید ویتامین‌های مورد نیازمان را از طریق خوردن همین مواد غذایی تامین کنیم. 
فروشگاه محصولات ارگانیک در اصفهان: راهی برای خلاصی از سلولیت
این هم  مورد توجه خانم‌ها و دخترهای جوانی که از وجود سلولیت در بدن‌شان شکایت دارند. به عقیده‌ی برخی از متخصصان یکی از دلایل اصلی بروز سلولیت مصرف مواد غذایی مدرن و حاوی آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی، هورمون‌های  رشد و افزودنی‌های دیگری می‌باشد که روزانه مصرف می‌کنیم. متاسفانه کودهای شیمیایی اثرات منفی روی طبیعت دارند. کشاورزان تولید کننده‌ی محصولات ارگانیک از کودهای شیمیایی استفاده نکرده و برای حاصل‌خیزی زمین‌شان از کودهای ترکیبی کمک می‌گیرند. همین کار هم باعث کاهش ضایعات می‌شود قدیم‌ها همه‌ی مردم مواد غذایی طبیعی و ارگانیک مصرف می‌کردند. در واقع بیشتر مردم خودشان میوه و سبزیجات مورد نیازشان را در حیاط یا باغچه‌ی منزل‌شان تولید می‌کردند. برای همین هم کمتر قربانی توده‌های بد‌‌شکلی مانند سلولیت بودند. به عقیده‌ی این متخصصان هر چه بیشتر مصرف مواد غذایی ارگانیک را جایگزین مواد غذایی مدرن بکنید کمتر دچار سلولیت خواهید شد. 
مواد غذایی ارگانیک شما را باهوش‌تر می‌کنند
حتما می‌دانید که شکلات سیاه برای مغز مفید است. به خاطر این که ترکیبات این ماده‌ی غذایی عروق را تمیز کرده و تولید هورمون سروتونین را افزایش می‌دهد. در واقع باید بدانید که شکلات سیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است و استرس را نیز کاهش می‌دهد. به عقیده‌ی محققان اگر به طور مرتب شکلات سیاه میل کنید مطمئنا در 80 سالگی هوش و حواس و حافظه‌ی بهتری خواهید داشت. البته این کافی نیست که هر شکلاتی را به نام شکلات سیاه میل کنید. برای بهره‌مندی از خواص این ماده‌ی غذایی لازم است که شکلات‌تان حاوی کمترین میزان افزودنی‌ها بوده و فراوری‌های کمی روی آن صورت گرفته باشد. یعنی اینکه استفاده از ترکیبات شیمیایی در تولید آن ها به کمترین میزان خود بوده و ارگانیک باشند.
منبع: فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 3,290
  • بازدید کلی : 138,718
  • دانلود ایمیل
    باکس24


    پیشنهاد میکنم حتما در این سایت عضو شوید


    رتبه باکس 24 در ایران : 48  رتبه جهانی باکس 24 : 3826

    حداقل برداشت 5000 تومان (از طریق حساب بانکی یا کارت شارژ)

    در باکس 24 با روزانه نهایت یک ساعت وقت و کلیک آگهی های استاندارد و تینی (6و4 تومانی) حتی به تنهایی به درآمد بالای 500 تومان در روز میرسید.

    آموزش تصویری فعالیت در باکس24

    همین حالا در باکس 24 عضو شوید.زمان رو از دست ندین.

    سوالات متداول شما در مورد باکس 24

    روزانه چند تبلیغ قابل مشاهده هست ؟
    تعداد تبلیغات در سایت برای مشاهد محدودیتی ندارد . سایت در روز برای هر نوع عضویت تعدادی تبلیغ استاندارد رو بصورت ثابت قرار میدهد اما افزایش بیشتر تعداد تبلیغات در سایت بستگی به تبلیغ دهنده های سایت دارد .


    ادامه سوالات متداول همراه با جواب

    کلیک نکن!!
    باکس 24
    میزبان مارکت
    میزبان مارکت