loading...
نت مانی|کسب در آمد اینترنتی بدون تخصص و سرمایه
خوش اومدی!
اگه میخواهید از خونه روزانه حداقل 2 هزارتومان
با روزی فقط نیم ساعت پای اینترنت در بیارید
مطالب این وبلاگ رو به دقت بخونید
و در تمام سایت های معرفی شده ثبت نام کرده
و شروع به فعالیت کنید .


امتحان این سیستم ها هیچ خرجی برای شما ندارد.

یکماه امتحان کنید درآمد نداشتید ادامه ندید .

فقط باید کمی سعی و تلاش و پشتکار به خرج بدید.

مطمئن باشید شما پیروز میشید.هیچ شکی نداشته باشید.

با 1 ماه کار کردن از خونه اونم روزی نهایت 30 دقیقه فکر نکنم چیزی از شما کم کنه!!!

اگه سوالی داشتین یا به مشکلی برخوردین آی دیم رو ادد کنین :

hanmudokar@yahoo.com

 |   پیشنهاد ما به دوستانی که تازه کار هستند و دنبال درآمد بالایی هستند  |


اینو بدونید:


هیچ کاری غیر ممکن نیست!!!!

عضو شوید!جایزه بگیرید!

با عضویت در 4 سایت زیر  و فعالیت مداوم هرهفته در قرعه کشی کارت شارژ  هزارتومانی و هرماه در قرعه کشی کارت شارژ 2 هزارتومانی شرکت کنید!

هم درآمد کسب کنید.هم جایزه بگیرید.

کارت شارژ 2 هزارتومانی+1 هزار تومانی


باکس 24

حتما باید از طریق بنرهای بالا عضو شوید.در من از پشتیبانی خوب و استراتژی های مختلف کسب درآمد به صورت رایگان بهره مند خواهید شد.

پس از عضویت نام کاربری خودتون رو برای من ارسال کنید.

YAHOO ID:HANMUDOKAR

با روزانه نیم ساعت کار اینترنتی حداقل 5000 تومان درآمد داشته باشید + کارت شارژ هدیه بگیرید.

کارت شارژ 2 هزارتومانی هدیه بگیر!
پیشنهاد من!!
تئوباکساولین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی(توصیه شده و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

آسمان باکسجزو سایت های کلیکی مطمئن شرکت آسمان(حتما عضو بشید)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

باکس 24یکی از بهترین سایت های کلیکی با رتبه خوب و اسپانسر اختصاصی(توصیه شده و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

دایان شاپبهترین سیستم همکاری در فروش با محصولات متنوع و پورسانت بالا(فوق العاده خوب و مطمئن)
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png

میزبان مارکتسیستم همکاری در فروش مطمئن با قیمت های عالی و ارزان
http://s4.picofile.com/file/7818221933/register.png


نام کاربری من:netmoney

توجه توجه:زیرمجموعه بودن هیچ ضرر و زیانی به شما نخواهد رساند و تمامی امکانات برای شما فعال خواهد بود.در ضمن به عنوان زیرمجموعه ی اجاره ای و مستقیم فروخته نخواهید شد و همچنین از پشتیبانی و آموزش های ما بهره مند میشوید.پس بهتون پیشنهاد میکنم قبل از اینکه به عنوان زیرمجموعه فروخته بشید خودتون از همین لینک زرمجموعه بشید و از تجربیات و آموزشهای رایگان بنده استفاده کنید.به هر حال هیچ اجباری در این کار نیست.


آی دی یاهوی من:hanmudokar

*********************************************************************************

تمام سایت های کلیکی و ptc که دراین وبلاگ معرفی می شوند از همه ی جهات بررسی شده و جزء معتبرترین وبهترین ودرواقع گلچین سایت های کلیکی دنیا هستند.سایتهای که کاملا مطمئن بوده وشفافیت کار آنها درهمه جا به اثبات رسیده. سایت هایی که پرداختی های عادلانه دارند. سایت های که درصد کمیسیون زیر مجموعه خوبی دارند. سایت هایی که ظاهر بسیارمناسب وامکانات خوبی دارند. ودرکل سایت هایی که پتانسیل درآمدزایی خوبی داشته واگر کمی وقت صرف کرده وتعداد خوبی هم زیر مجموعه جذب کنید می توانید به درآمدهای خوبی از انها برسید.



مانی بازدید : 313 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

توجه : این استراتژی برای سایتهای : توباکس - آسمان باکس و آسان باکس و تیک باکس کاربرد دارد.

سایت توباکس ( Teobux ) بهترین و معتبرترین سایت موجود در زمینه PTC می باشد، اما برای کسب درآمد مناسب علاوه بر انجام کلیک های خود شما، مستلزم اجاره زیرمجموعه و از آن مهمتر مدیریت زیرمجموعه های اجاره ای است. که ما در این مطلب تجربه خود را در اختیار شما قرار می دهیم تا از سرمایه و زمان خود به بهترین شکل برای اجاره و مدیریت زیرمجموعه ها استفاده کنید.

آموزش این استراتژی در ادامه مطلب

 

نکته : افرادی که در توباکس اجاره داده میشوند ، طوری برنامه ریزی شده اند که بعد از مدتی تعداد کلیک هایشان کمتر میشود . بنابراین با توجه به مراحل زیر میتوانید به طور مناسب به مدیریت نفرات خود بپردازید و درآمد خود را از توباکس بیشتر نمایید .

 

1) در هر بار اجاره زیرمجموعه سعی کنید بسته 50 نفره خریداری کنید .

 

2) بعد از اجاره 50 زیرمجموعه، پرداخت اتوماتیک را بلافاصله برای آنها روشن نکنید، زیرا پرداخت اتوماتیک به این صورت است که اگر برای یکی از زیرمجموعه ها پرداخت اتوماتیک را روشن کرده باشید، اگر او کلیک انجام بدهد یا انجام ندهد، اجاره او پرداخت شده و از حساب اجاره شما کسر میشود ! بنابراین پرداخت اتوماتیک را تنها برای اعضای فعال خود باید روشن کنید که در ادامه توضیحات بیشتر ارائه میشود.

 

3) زیرمجموعه های خود را به دو دسته تقسیم کنید، اعضای فعال و اعضای معمولی. و هر دسته را با یک رنگ مشخص کنید. مانند تصویر زیر: ( هدف از اینکار دسترسی سریع به اعضا می باشد ) در تصویر زیر رنگ سبز برای اعضای فعال و رنگ غیر ست ( سفید ) برای اعضای معمولی تعیین شده است.

 

 


 

برای تغییر رنگ یک عضو بر روی راهنما مربوط به آن عضو کلیک کنید و در قسمتی که نمایان میشود در بخش رنگ نفرات میتوانید رنگ مورد نظر خود را جهت آن فرد انتخاب کنید.

 


 

بالای این بخش، نوشته ای مشاهده میکنید که در صورت تیک دار کردن آن، پرداخت اتوماتیک برای عضو مورد نظر روشن میشود.

 

 

4) تعیین اعضای فعال و معمولی: بعد از اینکه بسته 50 نفره را خریداری کردید، 14 روز صبر کنید تا اعضای فعال و معمولی خود را شناسایی کنید، بدین ترتیب که اعضای فعال کسانی هستند که میانگین کلیک آنها بالا می باشد، افرادی که تعداد 35 کلیک یا 40 کلیک و یا بیشتر انجام داده اند  را با رنگ سبز مشخص کنید و پرداخت اتوماتیک را نیز برای آنان روشن کنید .

اعضای معمولی کسانی هستند که بعد از گذشت 14 روز، کمتر از 40 کلیک انجام داده اند. رنگ این افراد را تغییر ندهید و پرداخت اتوماتیک را برای این افراد روشن نکنید. این افراد کلیک های خود را هر چند کم انجام میدهند و بعد از اتمام مدت اعتبار از لیست نفرات شما خارج میشوند .

 

5) بعد از گذشت یک هفته از روشن کردن پرداخت اتوماتیک، افراد فعال خود که با رنگ سبز مشخص کرده اید را فراخوانی کنید. نفراتی که مدت 3 تا 5 روز از آخرین فعالیت آنان گذشته و یا شما احساس میکنید که فعالیتشان کمتر شده است را از حالت پرداخت اتوماتیک خارج کرده و رنگ آنان را به " غیر ست " تغییر دهید .

این کار را هفته ای یکبار انجام دهید تا افرادی که فعالیت آنها کمتر شده است را از لیست پرداخت اتوماتیک خارج کنید. ( هر 10 روز یکبار تعداد 50 نفر اجاره میکنید و از بین نفرات جدید افراد فعال را مشخص کرده و پرداخت اتوماتیک را روشن میکنید و به همین ترتیب هفته ای یکبار هم افراد فعالی که فعالیت آنها کمتر شده را از لیست پرداخت اتوماتیک خارج میکنید )

 

دلیل خارج کردن افراد از لیست پرداخت اتوماتیک :

همانطور که پیشتر گفته شد، افراد اجاره ای در توباکس طوری برنامه ریزی شده اند که بعد از گذشت مدت زمانی، فعالیتشان کمتر میشود. به همین دلیل تا زمانی که فعالیت مناسبی دارند از آنها استفاده کنید و پرداخت اتوماتیک را برای آنها روشن نمایید و با کمتر شدن فعالیتشان، پرداخت اتوماتیک را خاموش کنید تا از لیست نفرات شما خارج شوند.

 

6) هر 10 روز یکبار میتوانید به اجاره نفرات بپردازید ، بنابراین هر بار 50 نفر اجاره کنید و این مراحل را برای آنان اجرا کنید. با انجام این استراتژی با واریز مبلغ برای دو یا سه بار دیگر نیاز به واریز ندارید و از سود خود در سایت میتوانید اقدام به اجاره کنید و همچنین برداشت داشته باشید .

 

با این استراتژی شما میتوانید مجموعه ای فعال با میانگین کلیک بالا داشته باشید و درآمدتان نیز افزایش پیدا میکند.

 

8) توجه داشته باشید که پرداخت اتوماتیک تنها برای افرادی قابل اجرا می باشد که بیشتر از 15 روز اعتبار دارند. اگر خواستید یکی از نفرات خود را تمدید کنید و اعتبار او کمتر از 15 روز بود، با کلیک بر روی تیک باکس مربوط به او، یک بخش در زیر نفرات اجاره ای باز میشود که با انتخاب گزینه میخواهم آنها را برای 30روز تمدید کنم و کلیک بر روی ادامه، فرد مورد نظر را تمدید کنید و هنگامی که اعتبار وی به 16روز رسید، پرداخت اتوماتیک را برای وی روشن نمایید.

 


 

 

منبع : این استراتژی توسط سایت Pt30.ir  انجام شده . لطفآ در صورت کپی برداری ذکر منبع فراموش نشود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 453
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 3,533
  • بازدید کلی : 138,961
  • دانلود ایمیل
    باکس24


    پیشنهاد میکنم حتما در این سایت عضو شوید


    رتبه باکس 24 در ایران : 48  رتبه جهانی باکس 24 : 3826

    حداقل برداشت 5000 تومان (از طریق حساب بانکی یا کارت شارژ)

    در باکس 24 با روزانه نهایت یک ساعت وقت و کلیک آگهی های استاندارد و تینی (6و4 تومانی) حتی به تنهایی به درآمد بالای 500 تومان در روز میرسید.

    آموزش تصویری فعالیت در باکس24

    همین حالا در باکس 24 عضو شوید.زمان رو از دست ندین.

    سوالات متداول شما در مورد باکس 24

    روزانه چند تبلیغ قابل مشاهده هست ؟
    تعداد تبلیغات در سایت برای مشاهد محدودیتی ندارد . سایت در روز برای هر نوع عضویت تعدادی تبلیغ استاندارد رو بصورت ثابت قرار میدهد اما افزایش بیشتر تعداد تبلیغات در سایت بستگی به تبلیغ دهنده های سایت دارد .


    ادامه سوالات متداول همراه با جواب

    کلیک نکن!!
    باکس 24
    میزبان مارکت
    میزبان مارکت